Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management

Masz jak w banku:

  • posprzedażową, telefoniczną obsługę klientów segmentu Wealth Management korzystających z usług bankowych;
  • zdobywanie doświadczenia w obsłudze klienta z segmentu Private;
  • obsługę dedykowanej dla Klientów Wealth Management linii wsparcia (Private Line);
  • realizację dyspozycji płatniczych (krajowych, zagranicznych, kartowych);
  • obsługę i przedstawianie aktualnej oferty Banku dla Klientów pozostałych segmentów;
  • sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon dla Klientów pozostałych segmentów;
  • praca w równoważnym systemie zmianowym (wolne weekendy).

Twój kapitał: 

  • masz już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chciałbyś dalej się rozwijać w tym kierunku;
  • znasz jęz. angielski w stopniu bardzo dobrym (B2/C1) - warunek konieczny;
  • cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność w realizacji zadań;
  • posiadasz wysoki poziom kultury osobistej;
  • motywuje Cię osiąganie wyznaczonych celów;
  • posiadasz wykształcenie minimum średnie.

Gwarantujemy:

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy