Ta oferta pracy jest nieaktualna od 70 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Włocławek, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    ANWIS jest wiodącym producentem osłon przeciwsłonecznych, jak rolety materiałowe, żaluzje drewniane, aluminiowe, pionowe, plisy oraz moskitiery, eksportującym swoje wyroby do ponad 40-tu krajów świata. Przez 39 lat wprowadził na rynek szereg nowości, wypracowując nowe standardy rynkowe. Nasza pasja do jakości produktu i obsługi klienta została doceniona otrzymanymi nagrodami i wyróżnieniami m.in.: Przedsiębiorstwo Fair Play, Gazele Biznesu, Lider Polskiego Biznesu, Lider Marki.
     
    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    w Dziale Obsługi Klienta - Zagranica
    Miejsce pracy: Włocławek

    Zainteresowanym nowym wyzwaniem oferujemy: 

    • Pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Pracę w środowisku międzynarodowym
    • Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
    • Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną
    • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport, świadczenia pieniężne na Święta Bożego Narodzenia, choinka dla dzieci oraz świadczenia z ZFŚŚ)
    • Szkolenia i wsparcie w trakcie pracy
    • Możliwość używania na co dzień języków obcych
    • Przyjazną atmosferę pracy

    Poszukujemy osoby z:

    • Doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
    • Dobrą znajomością języka niemieckiego i/lub rosyjskiego (warunek konieczny)
    • Znajomością Pakietu MS Office
    • Dobrze rozwiniętą umiejętnością komunikacji i budowania relacji
    • Odpowiedzialnością za powierzone zadania
    • Umiejętnością pracy w zespole

     

    Mile widziani są również studenci porozumiewający się swobodnie językiem niemieckim- w tym przypadku doświadczenie nie jest konieczne.

    Będziesz odpowiedzialny za: 

    • Wsparcie i obsługę Klientów zagranicznych (kontakt telefoniczny i mailowy)
    • Profesjonalne doradztwo dotyczące sprzedaży produktów firmy
    • Wprowadzanie zamówień od klientów do systemu komputerowego
    • Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
    • Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Anwis
    • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów

    Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

    aplikuj

    Dowiedz się więcej o Anwis Sp. z o. o.: www.anwis.pl

    Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz mojego wizerunku, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, prowadzonego przez Anwis Sp. z o. o. z siedzibą we Włocławku, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz mojego wizerunku na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Anwis Sp. z o. o. z siedzibą we Włocławku, przy ul. Smoczej 16/18. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
    bottom