Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 24.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Zakład produkcyjny Dijo, prężnie rozwijająca się dolnośląska Firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli,  laureat nagrody Forbes w związku z rozwojem swojej działalności poszukuje osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Wrocław

    Opis stanowiska:

    • Utrzymywanie kontaktu (tel, mail) z klientami między innymi w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności, wprowadzania promocji, oferowania obecnych produktów itp.;
    • Ścisła współpraca z managerami sprzedaży w zakresie niezbędnym do utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta;
    • Przygotowywanie cotygodniowych rolowanych planów sprzedaży wg. najlepszej wiedzy od klientów;
    • Przygotowywanie  raportów sprzedaży;
    • Stała współpraca z innymi działami;
    • Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie działu obsługi klienta wyznaczonych przez przełożonego;
    • Nadzór nad: 
      • Prawidłową dystrybucją produktów do klientów;
      • Stosowanie się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów;
      • Realizacja zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta;
      • Monitoring terminowego spływu należności;
      • Optymalizacji dostaw logistycznych do klientów;
      • Monitoring statusu złożonej przez klienta reklamacji - ścisła współpraca z działem jakości
    • Realizacja ustalonego planu sprzedaży;

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe;
    • Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w obszarze obsługi klienta;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
    • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
    • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne;
    • Pozytywne nastawienie, optymizm; 
    • Umiejętność szybkiej reakcji na zapytania i potrzeby Klientów;
    • Wiedza z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży;

    Oferujemy: 

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • Stałe miesięczne wynagrodzenie + premie miesięczne, premia roczna;
    • Dodatkowa premia za polecenie pracownika;
    • Niezbędne narzędzia pracy;
    • Profesjonalne wdrożenie;
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
    • Darmowy kurs językowy (języki angielski);
    • Dofinansowanie do karty MultiSport;
    • Opieka medyczna LuxMed;
    • Możliwość rozwoju zawodowego;

    Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

    Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

    Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

    Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne. 

    Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

    Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: [email protected]).

    Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: [email protected]). 

    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 

    bottom