Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Codemy S.A.

Codemy S.A.

plac Powstańców Śląskich 13

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna komunikacja (czat, e-mail, czasem telefon) z kursantami i absolwentami

  • Koordynowanie procesów związanych z realizacją kursu

  • Monitorowanie postępów kursanta

  • Motywowanie i wspieranie klientów posprzedażowych

  • Obsługa działań cyklicznych związanych ze szkoleniami

  • Reagowanie na bieżące problemy kursantów w trakcie kursu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta

  • Rzetelność, skrupulatność i dbałość o terminowe wykonywanie zadań

  • Wysokie umiejętności interpersonalne

  • Zorientowanie na rozwiązywanie problemów

  • Znajomość Google Sheets (lub MS Excel), Docs (lub MS Word), oraz standardowej obsługi komputera

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A1

Mile widziane

  • Chęć do rozwijania i aktualizowania swojej wiedzy

  • Znajomość technologii IT oferowanych w naszych kursach

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat

  • Samodzielne stanowisko, realny wpływ na sposób realizacji zadań

  • Pracę częściowo zdalną (po okresie próbnym)

  • Pełne wsparcie we wdrożeniu się w sprawy firmowe

  • Pracę w miłej atmosferze

  • Spotkania integracyjne

  • Luźny dress code

Codemy S.A.

Jesteśmy szybko rozwijającą się szkołą programowania on-line. Pomagamy od podstaw wejść w świat programowania i wspieramy naszych kursantów w poszukiwaniach pracy. Więcej o nas dowiesz się ze strony https://kodilla.com

Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się wsparciem administracyjnym naszych kursantów.

Przewiń do profilu firmy