Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

GEOTIK Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • współpracę z Klientem w zakresie usług i rozwiązań oferowanych przez firmę.

  • kompleksową obsługę Klienta za pośrednictwem telefonu, email lub bezpośrednio.

  • sprzedaż produktów i usług do klientów MŚP.

  • wsparcie z zakresie pozyskiwania nowych Klientów dla firmy.

  • dbanie o zachowanie pozytywnych relacji z Klientem.

  • komunikację z dostawcami i weryfikację dokumentacji wykonanych zleceń.

  • realizację i odbiór przesyłek kurierskich i pocztowych.

  • aktualizację danych w bazach firmy.

  • wsparcie w realizacji zamówień usług i towarów.

  • fakturowanie, windykacja Klientów.

  • archiwizację i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • realizację głównych celów firmy określonych w planie strategii działania

Nasze wymagania

  • dobrych umiejętności interpersonalnych,

  • umiejętności planowania zadań, szybkiego uczenia się i pracy w zespole,

  • sumienności i dbałości o szczegóły,

  • umiejętności zarządzania czasem pracy,

  • łatwości nawiązywania i budowania trwałych relacji biznesowych,

  • samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków,

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

  • znajomość pakietu MS Office

  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

  • czynne prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,

  • rozwój i awans zawodowy,

  • sprzedaż innowacyjnych produktów do zarządzania pojazdami (Teagle Systems, GPS Guardian),

  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,

  • szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii,

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników,

  • nowoczesne środowisko pracy w młodym i dynamicznym zespole,

  • pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę.

GEOTIK Sp. z o.o.

Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA, zajmującej się telematyką, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń do zarządzania flotą samochodową. GEOTIK Sp. z o.o. oferuje zaawansowany technologicznie i funkcjonalnie produkt dedykowany dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.

Przewiń do profilu firmy