Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Media Saturn Holding Polska

Media Saturn Holding Polska

plac Grunwaldzki 22

Śródmieście

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek

  • Doradztwo w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów

  • Dbanie o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomocą w zakresie serwisu i napraw

  • Obsługa Klientów przy kasie

  • Zapraszanie Klientów do Klubu MediaMarkt - programu lojalnościowego z korzyściami

Nasze wymagania

  • Zmysł organizatora

  • Otwartość i komunikatywność

  • Chęć niesienia pomocy

  • Łatwość uczenia się nowych rzeczy

To oferujemy

  • Premia za wyniki

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta sportowa/żywieniowa

  • Testowanie gadżetów

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Dodatki okolicznościowe

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • karta sportowa/żywieniowa

Etapy rekrutacji
1

Kontakt telefoniczny

2

Spotkanie z managerem działu

3

Spotkanie z HR

Media Saturn Holding Polska

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, bo przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to Twój cel. Na początek wdrożysz się w życie naszej firmy. Poznasz naszą kulturę, wartości, nasze cele i misję. Poznasz też szczegółowo obszar swojej odpowiedzialności.

Przewiń do profilu firmy

Czego się nauczysz?

  • Nowej kultury organizacji i metodyki pracy

  • Nauczymy Cię działać zgodnie ze strategią Pasja do Klienta

  • Przeszkolimy Cię z produktów finansowych i usług dodatkowych

  • Pracy na celach i wskaźnikach