Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

KACZMARSKI GROUP

KACZMARSKI GROUP

Danuty Siedzikówny 12

Psie Pole

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczny kontakt z Klientem Biznesowym

  • opieka nad powierzonym portfelem klientów

  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta

  • przygotowywanie umów dostosowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy

  • maksymalizacja sprzedaży produktów

Nasze wymagania

  • samodzielność w działaniu i chęć zdobywania wiedzy

  • umiejętności zarządzania czasem i zdolność do ustalania priorytetów

  • pozytywne, konkurencyjne, dynamiczne i nastawione na osiąganie wyników nastawienie

  • umiejętność budowania długofalowych relacji

  • potrafisz przekonywać tych nieprzekornych? 😊

To oferujemy

  • Świetny zespół, który sprawi, że będziesz przychodził/a do nas z przyjemnością

  • Mentoring menedżera i doświadczonych trenerów

  • Dogadujemy się w pracy i po godzinach (lubimy wspólne inicjatywy charytatywnie)

  • Festiwale foodtrucków i inne akcje, które organizujemy na terenie firmy

  • Parking dla wszystkich pracowników oraz najlepsze bistro w mieście

  • Benefity

  • owoce

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • świetne bistro

Etapy rekrutacji
1

Inspirujące spotkanie z Działem HR

2

Decyzja HR: Jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu

3

Dzwonimy do Ciebie z radosną informacją zwrotną

4

Wspólnie ustalamy warunki, które Cię satysfakcjonują