Specjalista ds. Obsługi Klienta

KACZMARSKI GROUP

KACZMARSKI GROUP

Danuty Siedzikówny 12

Psie Pole

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczny kontakt z Klientem Biznesowym

  • opieka nad powierzonym portfelem klientów

  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta

  • przygotowywanie umów dostosowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy

  • maksymalizacja sprzedaży produktów

Nasze wymagania

  • samodzielność w działaniu i chęć zdobywania wiedzy

  • umiejętność zarządzania czasem i zdolność do ustalania priorytetów

  • pozytywne, konkurencyjne, dynamiczne i skierowane na osiąganie wyników nastawienie

  • umiejętność budowania długofalowych relacji

  • potrafisz przekonywać tych nieprzekonanych? 😊

To oferujemy

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 lub 8:00 - 16:00, wolne weekendy

  • Inflacja nam nie straszna – gwarantujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę - już od 10 miesiąca otrzymasz umowę na czas nieokreślony

  • Bardzo motywujący system wynagrodzeń (podstawa+premia+konkursy)

  • Wsparcie w okresie wdrożenia oraz szkolenia rozwijające Twoje umiejętności

  • Przejrzysty zakres obowiązków

  • Przyjazną atmosferę w pracy i wspierający się Zespół

  • Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku. Dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców!

  • Firmowe wejściówki na squasha

  • Każdy ze świeżo upieczonych rodziców otrzymuje od firmy segregator pediatryczny - Mamy Ginekolog

  • W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze. Zapewniamy okresowe szczepienia przeciwko grypie, covid-19, a także regularnie oddajemy krew. Wspieramy WOŚP oraz szlachetną paczkę, jak również inne akcje charytatywne

  • Prywatny masażysta - każdy z pracowników może zapisać się na 20-minutowy masaż w godzinach pracy

Benefity

  • owoce

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • świetne bistro

Etapy rekrutacji
1

Inspirujące spotkanie z Działem HR

2

Decyzja HR: Jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu

3

Dzwonimy do Ciebie z radosną informacją zwrotną

4

Wspólnie ustalamy warunki, które Cię satysfakcjonują