Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta

MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.

4 0005 200 brutto / mies.
  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!

Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:

- Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;

- Sprawdzania stanów magazynowych;

- Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;

- Rezerwowania transportów;

- Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;

- Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów.

Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań.

W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:

- Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;

- Przetwarzanie przychodzących zamówień;

- Monitorowanie i realizacja tych zamówień;

- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;

- Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;

- Kontrola stanu zapasów;

- Zarządzanie zakupami;

- Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;

  • Wyższe wykształcenie;

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

  • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie obsługi dowolnego systemu ERP;

  • Umiejętność przekładania pytań od klientów i zgłaszanych problemów na odpowiednie rozwiązania;

  • Elastyczność i zorientowanie na obsługę klienta oraz umiejętność samodzielnego wykonywania swojej pracy;

  • Dokładność, odporność na stres i proaktywna postawa wobec wyzwań i klientów zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji;

  • Dobra znajomość MS-Office, systemów ERP i CRM.

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • inicjatywy dobroczynne

Czy do siebie pasujemy?

Jeśli czujesz już, że to stanowisko pracy zostało utworzone specjalnie dla Ciebie, prześlij swoje CV i list motywacyjny za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.

MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.

Matrix Specialty Lubricants BV jest liderem w dziedzinie profesjonalnych przemysłowych środków smarnych. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat i prężnie rozwijamy się w całej Europie.

Przewiń do profilu firmy