dofinansowanie nauki języków
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi klienta
MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.
Wrocław
Wrocław, dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
- Praca zmianowa:nie
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy:8:00-16:00
- Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
- Tryb wypłaty:miesięczna
Twój zakres obowiązków
Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!
Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:
- Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;
- Sprawdzania stanów magazynowych;
- Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;
- Rezerwowania transportów;
- Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;
- Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów.
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań.
W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:
- Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;
- Przetwarzanie przychodzących zamówień;
- Monitorowanie i realizacja tych zamówień;
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;
- Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;
- Kontrola stanu zapasów;
- Zarządzanie zakupami;
- Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;
Nasze wymagania
Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
Wyższe wykształcenie;
Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Kilkuletnie doświadczenie w zakresie obsługi dowolnego systemu ERP;
Umiejętność przekładania pytań od klientów i zgłaszanych problemów na odpowiednie rozwiązania;
Elastyczność i zorientowanie na obsługę klienta oraz umiejętność samodzielnego wykonywania swojej pracy;
Dokładność, odporność na stres i proaktywna postawa wobec wyzwań i klientów zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji;
Dobra znajomość MS-Office, systemów ERP i CRM.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
napoje
parking dla pracowników
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
świętowanie urodzin
inicjatywy dobroczynne
Czy do siebie pasujemy?
Jeśli czujesz już, że to stanowisko pracy zostało utworzone specjalnie dla Ciebie, prześlij swoje CV i list motywacyjny za pomocą przycisku Aplikuj teraz.
MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.
MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.
Matrix Specialty Lubricants BV jest liderem w dziedzinie profesjonalnych przemysłowych środków smarnych. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat i prężnie rozwijamy się w całej Europie.