Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devqube Sp z o.o. z siedzibą w Wrocławiu przy ul. Gwiaździsta 66, 54-413 Wrocław (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
DEVQUBE sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

DEVQUBE sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gwiaździsta 66
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 25 paź 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

DEVQUBE sp. z o.o.

Gwiaździsta 66

Wrocław

DEVQUBE sp. z o.o.

Devqube tworzymy innowacyjną platformę handlową. Do naszego zespołu poszukujemy  zdolnych, kreatywnych osób, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Czym będziesz się zajmował?

  • Telefoniczną obsługą Klienta,
  • Obsługą korespondencji e-mailowej,
  • Udzielaniem informacji Klientom,
  • Przyjmowaniem nowych zamówień,
  • Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • Elektroniczną obsługą zleceń.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Umiejętności obsługi komputera,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętności pracy zespołowej,

Oferujemy:

  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazna atmosfera
  • zajęcia języka angielskiego

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.


Devqube tworzymy innowacyjną platformę handlową. Do naszego zespołu poszukujemy  zdolnych, kreatywnych osób, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Czym będziesz się zajmował?

  • Telefoniczną obsługą Klienta,
  • Obsługą korespondencji e-mailowej,
  • Udzielaniem informacji Klientom,
  • Przyjmowaniem nowych zamówień,
  • Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • Elektroniczną obsługą zleceń.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Umiejętności obsługi komputera,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętności pracy zespołowej,

Oferujemy:

  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazna atmosfera
  • zajęcia języka angielskiego

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne