Specjalista ds. obsługi klienta

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-12-07
  • Ważna jeszcze 27 dni (do 2019-01-06)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Instal-Konsorcjum Sp. z o.o.

    Działamy dynamicznie na rynku od ponad 20 lat i jesteśmy pierwszą w Polsce grupą zakupową 

    w branży dystrybutorów towarów z zakresu techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej.

    Reprezentujemy 29 hurtowni instalacyjnych w kraju. 
    Jako jeden z liderów w branży, jesteśmy udziałowcem największej organizacji handlu hurtowego towarami instalacyjnymi w Europie.

    Współpracujemy z wiodącymi producentami krajowymi i zagranicznymi. 

    Specjalista ds. obsługi klienta

    Miejsce pracy: Wrocław

    Zadania na stanowisku:

    • wystawianie faktur dla realizowanych dostaw towarów i usług
    • utrzymywanie kontaktu z klientami
    • rozliczanie dokumentów magazynowych
    • wprowadzanie faktur do systemu 
    • kontrola nad obiegiem dokumentacji 
    • potwierdzanie dostaw towarów u odbiorców

    Wymagania:

    • wiedza na temat zasad księgowych dotyczących wystawiania faktur oraz obiegu dokumentów magazynowych
    • wiedza dotycząca zagadnień handlowych
    • bardzo dobra znjamość obsługi komputera (wymagana umiejętność szybkiego wystawiania faktur)
    • znajomość obrotu towarowego
    • znajomość gospodarki magazynowej
    • umiejętność uzgadniania stanów magazynowych
    • umiejętność pracy pod presją czasu

    Oferujemy:

    • przyjazną atmosferę w firmie o zasięgu ogólnopolskim, cieszącej się wysokim uznaniem wśród klientów i dostawców
    • pracę w zespole profesjonalistów, dającą możliwość uczestniczenia w rozwijaniu biznesu
    • pakiet benefitów
    • spotkania integracyjne w gronie zespołowym oraz wspólne imprezy ogólnofirmowe

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Instal-Konsorcjum Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Krakowska 19-23 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Instal-Konsorcjum Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 19-23. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Instal-Konsorcjum Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 19-23 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
    Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Instal-Konsorcjum Sp. z o.o. z siedzibą wwe Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 19-23 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.

    W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail [email protected]
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia publikacji ogłoszenia, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż  180 dni od momentu zakończenia publikacji ogłoszenia. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 360 dni od momentu zakończenia publikacji ogłoszenia.
    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem ul. Krakowska 19-23, 50-424 Wrocław lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail [email protected]

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.