Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Rapid Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Rapid Solutions Sp. z o.o.

Rapid Solutions jest innowacyjna firma, która tworzy nowa kategorie w przestrzeni e-mobilności. Produkujemy nowoczesne silniki elektryczne i akumulatory dzięki którym możemy w szybki i łatwy sposób zmienić zwykły rower w rower elektryczny. Nasze projekty sprawiają, że produkt jest łatwy w wysyłce a nasi klienci mogą w prosty sposób wykonać montaż samodzielnie. Jesteśmy leaderem na rynku Polskim a naszym celem jest ekspansja sprzedaży w całej Europie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: Poznań

Odpowiedzialności:

  • Profesjonalny kontakt z klientem (telefoniczny oraz korespondencja mailowa)
  • Identyfikacja potrzeb oraz szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i zapytań klientów
  • Pomoc klientom przy składaniu zamówień, zwrotach lub wymianie
  • Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji 
  • Dodawania oraz aktualizowanie danych w systemie
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedaży
  • Przygotowywanie zestawień danych i raportów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta docelowego
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres 
  • Znajomość tematyki baterii będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z ticketing systems
  • Bardzo dobra znajomość G Suite (docs, sheets, slides) 
  • Otwartość i chęć nauki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się start-upie z możliwością rozwoju zawodowego i współpracy z wieloma departamentami
  • Kartę Multisport


Rapid Solutions jest innowacyjna firma, która tworzy nowa kategorie w przestrzeni e-mobilności. Produkujemy nowoczesne silniki elektryczne i akumulatory dzięki którym możemy w szybki i łatwy sposób zmienić zwykły rower w rower elektryczny. Nasze projekty sprawiają, że produkt jest łatwy w wysyłce a nasi klienci mogą w prosty sposób wykonać montaż samodzielnie. Jesteśmy leaderem na rynku Polskim a naszym celem jest ekspansja sprzedaży w całej Europie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Odpowiedzialności:

  • Profesjonalny kontakt z klientem (telefoniczny oraz korespondencja mailowa)
  • Identyfikacja potrzeb oraz szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i zapytań klientów
  • Pomoc klientom przy składaniu zamówień, zwrotach lub wymianie
  • Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji 
  • Dodawania oraz aktualizowanie danych w systemie
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedaży
  • Przygotowywanie zestawień danych i raportów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta docelowego
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres 
  • Znajomość tematyki baterii będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z ticketing systems
  • Bardzo dobra znajomość G Suite (docs, sheets, slides) 
  • Otwartość i chęć nauki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się start-upie z możliwością rozwoju zawodowego i współpracy z wieloma departamentami
  • Kartę Multisport

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy