Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. hiszpańskim

Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna 39 minut
  • Specjalista

Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: OBH/KS/MAS

Obowiązki:

  • codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w języku hiszpańskim,
  • udzielanie informacji na temat zamówień, płatności, dostaw oraz regulaminu współpracy,
  • wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie.

Wymagania:

  • znajomość języka hiszpańskiego (na poziomie B2),
  • znajomość języka angielskiego (na poziomie B2),
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • dostępność do pracy w godzinach 14-22 (od poniedziałku do piątku), 
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz komunikatywność,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • rozwój w obszarze księgowości,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Specjalista ds. obsługi Klienta z j. hiszpańskimNumer ref.: Nr ref.: OBH/KS/MAS

Obowiązki:

  • codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w języku hiszpańskim,
  • udzielanie informacji na temat zamówień, płatności, dostaw oraz regulaminu współpracy,
  • wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie.

Wymagania:

  • znajomość języka hiszpańskiego (na poziomie B2),
  • znajomość języka angielskiego (na poziomie B2),
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • dostępność do pracy w godzinach 14-22 (od poniedziałku do piątku), 
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz komunikatywność,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • rozwój w obszarze księgowości,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne