Logo Pracuj.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie klientów Trade Republic w języku niemieckim i angielskim.

  • Weryfikacja danych klientów

  • Wspieranie nowych klientów przy zakładaniu konta

  • Bliska współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta

  • Współpraca z naszym zespołem technicznym poprzez dzielenie się opiniami klientów i proaktywną pomoc w ulepszaniu aplikacji

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

  • Umiejętności organizacyjne

  • Dobra znajomość MS Office

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • Dyspozycyjność do pracy na 8-godzinnej zmianie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 20:00 oraz w soboty 09:00 - 17:00. 5 dni w tygodniu

To oferujemy

  • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa

  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat

  • Pracę w modelu zdalnym

  • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych

  • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych

  • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali

  • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny

  • Naprawdę dobrą atmosferę pracy oraz 30-minutową przerwę wliczoną w godziny pracy

  • Mental Health Helpline -darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Interview with hiring managers

5

Final decision

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.

Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.

Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.

Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju.

Przewiń do profilu firmy