dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Capita (Polska) Sp. z o.o.
Opole
Opole, opolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- Робота для іноземцівбез польської

Twój zakres obowiązków
Wsparcie klientów Trade Republic w języku niemieckim i angielskim.
Weryfikacja danych klientów
Wspieranie nowych klientów przy zakładaniu konta
Bliska współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta
Współpraca z naszym zespołem technicznym poprzez dzielenie się opiniami klientów i proaktywną pomoc w ulepszaniu aplikacji
Nasze wymagania
Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Umiejętności organizacyjne
Dobra znajomość MS Office
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Dyspozycyjność do pracy na 8-godzinnej zmianie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 20:00 oraz w soboty 09:00 - 17:00. 5 dni w tygodniu
To oferujemy
Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich
Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa
Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
Pracę w modelu zdalnym
Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali
Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
Naprawdę dobrą atmosferę pracy oraz 30-minutową przerwę wliczoną w godziny pracy
Mental Health Helpline -darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Sending your applications
Phone interview with our Recruiter
On-line language test
Interview with hiring managers
Final decision
Capita (Polska) Sp. z o.o.
Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.
Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.
Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.
Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju.