Oferta pracy

CS/PZN

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Antal SSC/BPO

Specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim

Antal SSC/BPOO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 21 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)

Antal SSC/BPO

Poznań

Poznań

Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Dla naszego klienta, znanej i lubianej firmy z sektora BPO szukamy kandydatów z biegłą znajomością języka niemieckiego do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. obsługi klienta

 

Projekt dotyczy naprawy urządzeń AGD

 

Location: Poznań
CS/PZN

Obowiązki:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • udzielanie informacji dotyczących sprzętu
  • pomoc klientom, którym nie działa zakupiony sprzęt AGD
  • w przypadku skomplikowanego problemu przekierowanie do drugiej linii wsparcia lub umówienie serwisu

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego (minimum C1)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1)
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • chęć rozwoju w kierunku profesjonalnej obsługi klienta
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • dostępność do pracy już w grudniu

 

Nasz klient oferuje:

  • wynagrodzenie złożone z gwarantowanej podstawy oraz miesięcznych bonusów
  • 1000 zł dodatkowego wynagrodzenia na start dla każdego zatrudnionego na miły początek pracy
  • umowę o pracę
  • pracę z biura w okresie szkolenia i wdrożenia - realnie po około 2 miesiącach od rozpoczęcia pracy będzie możliwy home office w 100%
  • pakiet benefitów tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport i inne
  • szerokie możliwości rozwoju (rozwój pionowy: od juniora do managera, rozwój poziomy: przejście do działu jakości lub do sekcji trenerskiej)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

*BONUS 1000zł dotyczy pracy stacjonarnej z Gdańska (około 2 miesiące w celu wdrożenia się, potem możliwa praca w 100% zdalna)


To learn more about Antal, please visit www.antal.pl

Dla naszego klienta, znanej i lubianej firmy z sektora BPO szukamy kandydatów z biegłą znajomością języka niemieckiego do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. obsługi klienta

 

Projekt dotyczy naprawy urządzeń AGD

 

Numer ref.: CS/PZN

Obowiązki:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • udzielanie informacji dotyczących sprzętu
  • pomoc klientom, którym nie działa zakupiony sprzęt AGD
  • w przypadku skomplikowanego problemu przekierowanie do drugiej linii wsparcia lub umówienie serwisu

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego (minimum C1)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1)
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • chęć rozwoju w kierunku profesjonalnej obsługi klienta
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • dostępność do pracy już w grudniu

 

Nasz klient oferuje:

  • wynagrodzenie złożone z gwarantowanej podstawy oraz miesięcznych bonusów
  • 1000 zł dodatkowego wynagrodzenia na start dla każdego zatrudnionego na miły początek pracy
  • umowę o pracę
  • pracę z biura w okresie szkolenia i wdrożenia - realnie po około 2 miesiącach od rozpoczęcia pracy będzie możliwy home office w 100%
  • pakiet benefitów tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport i inne
  • szerokie możliwości rozwoju (rozwój pionowy: od juniora do managera, rozwój poziomy: przejście do działu jakości lub do sekcji trenerskiej)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

*BONUS 1000zł dotyczy pracy stacjonarnej z Gdańska (około 2 miesiące w celu wdrożenia się, potem możliwa praca w 100% zdalna)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne