Ta oferta pracy jest nieaktualna od 120 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 6 - 8 tys. zł brutto
  • 2018-05-18

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Agencja zatrudnienia
    nr licencji 3260
    Find your own at
    devire.pl
    Miejsce pracy: Poznań
    PL35349

    Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

    Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim


    Pewnie widziałaś/eś już mnóstwo ofert z niemieckim w Poznaniu i ta jest kolejną z nich ale może jednak okaże się, że nie jest taka sama… ;)

    Klient, dla którego obecnie szukamy pracowników, jest międzynarodową firmą obecną na rynku poznańskim od ponad 10 lat. W ramach swojej działalności wspiera swoich klientów na całym świecie, m.in. przyjmując do swoich struktur funkcje ich Działu Obsługi Klienta. W związku z tym, że nasz Klient wszedł we współpracę z nową firma, wspieramy go aktualnie w rekrutacji osób do zajmujących się obsługą klienta na stanowisko

     

    Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim

     

    A, jeszcze jedna istotna informacja: niezależnie, czy studiujesz wieczorowo/zaocznie, skończyłeś studia, masz kilkuletnie doświadczenie w SSC lub innej firmie, albo jesteś wieloletnim nauczycielem j.niemieckiego, pracujesz w administracji publicznej i znasz niemiecki – ta praca może być również dla Ciebie!

     

    Jeśli możesz powiedzieć o sobie, że:


    • znasz niemiecki na bardzo dobrym poziomie (min. C1)
    • lubisz ludzi, rozmawiać z nimi, pisać, pomagać im i sprawia Ci to przyjemność (!)
    • masz dobre zdolności organizacyjne
    • praca z komputerem na nowych programach nie sprawia Ci problemu

     

    To zapraszamy Cię serdecznie do kliknięcia w „Aplikuj”!

     

     

    Jeśli przejdziesz pozytywnie rekrutację, będziesz:

    • wspierał niemieckojęzyczne osoby za pośrednictwem 3 kanałów: telefon, mail, chat
    • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych np. z kontami, dokumentami klientów
    • odpowiadanie na wszelkie pytania, te sensowne i te drugie :)
    • będziesz oczywiście pomagał również kolegom i koleżankom

    No ok, a teraz ten najważniejszy punkt, co w zamian? ;)

    • po zatrudnieniu rozpoczniesz 6-tygodniowe szkolenie produktowe
    • gdyby się okazało, że nie masz możliwości pracować na pełen etat, damy Ci możliwość pracy na ¾ etatu (po ukończeniu 6-tygodniowego szkolenia)
    • pracę w międzynarodowej firmie z wieloletnią tradycją i atrakcyjną ofertą produktową
    • tworzenie oraz rozwój zupełnie nowego projektu
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • codzienną pracę z językiem niemieckim
    • szkolenia, programy rozwojowe i zespołowe wsparcie w realizacji zadań
    • pakiety kafeteryjny i wiele innych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).