Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z jęz. Niemieckim) w Dziale Wsparcia Sprzedaży

Mikomax Sp. z o. o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy, w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynków niemieckojęzycznych),

  • Bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań,

  • Ścisła współpraca z Export Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki sprzedaży,

  • Praca w systemie klasy ERP.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie),

  • Bardzo dobra organizacja pracy,

  • Zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,

  • Komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,

  • Inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, skrupulatność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość

  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Dofinansowanie do obiadów

  • Świeże owoce raz w tygodniu

  • Medicover – Opieka Medyczna

  • Medicover Sport

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (zobacz, gdzie możesz pracować: https://youtu.be/JtXeFmoJHA8),

  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),

  • Pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,

  • Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,

  • Umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,

  • Przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,

  • Pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

Warto być z nami, bo:

Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.

Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej!

Mikomax Sp. z o. o.

Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.

Przewiń do profilu firmy