Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Genpact PLO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Polska, Kraków

 

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Zapraszamy do aplikacji na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem angielskim.

Obowiązki

  • Odpowiadanie na zapytania klientów
  • Wsparcie klienta w codziennej pracy
  • Mailowy kontakt z klientem
  • Codzienna analiza danych
  • Odpowiadanie za poprawną kategoryzację dokumentacji
  • Zgłębianie wiedzy na temat panujących polityk i wytycznych oraz stosowanie się do nich w codziennej pracy
  • Dbałość o poprawność dokumentacji
  • Stałe dostarczanie klientowi wysokiego poziomu usług

Kwalifikacje

  • Średniozaawansowany poziom języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie zaletą
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Umiejętność utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem
  • Wysoka motywacja i chęć nauki nowych procesów

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy, praca zmianowa
  • Stabilna oferta pracy (umowa o pracę)
  • Różnorodne szkolenia (umiejętności twardych, miękkich)
  • Możliwości rozwoju
  • Benefity (Ubezpieczenie, Luxmed, Multisport, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa, karta Lunchpass)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy