Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim

Unique People sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna

Unique People sp. z o.o.

Świętego Mikołaja 8

Stare Miasto

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,

  • Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,

  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego lub języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację z przełożonym,

  • Znajomość języka czeskiego na poziomie C1,

  • Znajomość języka słowackiego na poziomie minimum B2,

  • Zaangażowanie i sumienność w powierzone obowiązki,

  • Umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klientów,

  • Wysoka orientacja na cel i Klientów.

To oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,

  • Możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),

  • Atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,

  • Kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,

  • Pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.

  • Benefity

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Unique People sp. z o.o.

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.

Przewiń do profilu firmy