background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

38,00
brutto / godz.
  • Łódź
    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 10 miesięcy temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Запрошуємо працівників з України
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • obsługa korespondencji mailowej oraz czatów oraz obsługa połączeń telefonicznych w języku czeskim
  • obsługa korespondencji mailowej w języku polskim
  • pomoc w obsłudze Serwisu i poruszaniu się po stronie m.in. wystawiania ofert, zarządzania sprzedażą,
  • udzielanie informacji nt. rozliczeń za korzystanie z usług Allegro,
  • udzielanie informacji nt. ofert przewoźników dostępnych w Serwisie,
  • weryfikacja podstawowych błędów technicznych występujących w Serwisie i kontakt z działem Back office,
  • pomoc w rozwiązywaniu sporów pomiędzy Kupującym a Sprzedającym (dyskusje)

Nasze wymagania

  • znajomości języka czeskiego (poziom min. C1)
  • znajomości języka polskiego (poziom min. B2) - konieczne do obsługi maili
  • miesięcznej dyspozycyjności powyżej 145 godz.
  • dyspozycyjności min 6 godz. dziennie od pon. do ndz. w przedziale 8-22
  • komunikatywności, odporności na stres
  • umiejętności logicznego myślenia
  • dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
  • umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
  • doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane

To oferujemy

  • profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
  • umowę zlecenie - 38,00 zł/godz. brutto
  • po okresie wdrożenia, możliwość przejścia na umowę o pracę
  • praca zdalna
  • atrakcyjny system motywacyjny oraz liczne konkursy
  • możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
  • benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
  • konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderami w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.

Voice Contact Center to 1200 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
06/BN/ACX+/2023

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim, Łódź