Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

MSI Polska Sp. z o.o.

MSI Polska Sp. z o.o.

Magazynowa 1

Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa przydzielonych klientów mailowo i telefonicznie

  • Szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i zapytań klienta

  • Stała współpraca z działem serwisu w Polsce lub innych krajach Europejskich

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość francuskiego

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

To oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, premia świąteczna

  • Codzienne używanie języków obcych i nowych technologii

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie i środowisku międzynarodowym

  • Przyjazna atmosfera pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • owoce

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

MSI Polska Sp. z o.o.

Obecnie Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który będzie pomagał odpowiadać na pytania klientów dotyczące gwarancji, reklamacji oraz serwisu - notebooki, monitory, płyty główne, karty graficzne. Do obowiązków Specjalisty ds. Obsługi Klienta należy rozwiązywanie zapytań klientów, rekomendowanie rozwiązań i prowadzenie użytkowników produktu przez funkcjonalności naszych sprzętów. Aby odnieść sukces w tej roli, powinieneś lubić rozmowy z ludźmi, umieć zdobyć zaufanie naszych klientów, dobrze czuć się w tematyce nowych technologii IT

Przewiń do profilu firmy