Ta oferta pracy jest nieaktualna od 110 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi Klienta z Językiem Francuskim

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 29.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Szukasz pracy? Myślisz Transcom! Jesteśmy liderem sektora BPO (Business Process Outsourcing) w Polsce i na świecie. Specjalizujemy się głównie w dziedzinie telefonicznej obsługi klienta. Nasze wieloletnie doświadczenie oparte jest na fundamentach 52 oddziałów zlokalizowanych w 20 krajach na całym świecie. We wszystkich oddziałach zatrudniamy tysiące konsultantów, którzy obsługują ponad 60 000 klientów dziennie, w przeszło 33 językach. Trzy oddziały w Polsce – Olsztyn, Gdańsk, Białystok – tworzy ponad 1400 osób, które dzięki określonej ścieżce kariery mają szansę stać sięekspertami w dziedzinie telefonicznej obsługi lub sprzedaży. Mając różne doświadczenie, wykształcenie czy umiejętności, każdy z naszych pracowników ma możliwość odkrycia, w którym projekcie czuje się najlepiej. Realizujemy projekty w kilkunastu językach (m.in. polskim, angielskim,francuskim, niemieckim, włoskim czy szwedzkim) i oferujemy naszym pracownikom wsparcie w ich nauce. Mamy także świadomość jak ważne dla młodych ludzi są edukacja oraz rozwój, dlatego zapewniamy im możliwość pogodzenia nauki z pracą oraz dostęp do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki takim działaniom i otwartemu podejściu do ludzi, umożliwiamy studentom oraz absolwentom uczelni wyższych rozpoczęcie i budowanie ciekawej ścieżki kariery zawodowej.

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

    Specjalista ds. obsługi Klienta
    z Językiem Francuskim
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Obowiązki:

    Twoim zadaniem będzie  profesjonalna obsługa klienta na projekcie francuskim, wedle ściśle określonych standardów oraz rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail bądź live chat.

    Czego wymagamy od Ciebie?

    • płynnej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. poziom to B2+),
    • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
    • chęci rozwoju w profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości,
    • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
    • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.

    Czego możesz oczekiwać od nas?

    • stabilnego zatrudnienia, - umowy o pracę na pełen etat, z atrakcyjnym wynagrodzeniem (stała podstawa plus premie),
    • przyjaznej atmosfery,
    • awansu w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę,
    • szkoleń kompetencyjnych z zakresu obsługi klienta,
    • benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy kafeteryjnej),
    • korzystnie zlokalizowanego biura w pobliżu morza i głównych arterii komunikacyjnych.
    • pomocy w relokacji (jeżeli pochodzisz spoza województwa pomorskiego), -upominków, poczęstunków od firmy oraz spotkań integracyjnych.

    Podejmij wyzwanie i wyślij swoje CV! 

    Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).