Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Stanisława Leszczyńskiego 60

Lublin

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów francuskojęzycznych?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Lublin

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • profesjonalną obsługą klienta w języku francuskim i angielskim;
  • wsparciem klientów w kwestiach technicznych związanych z użytkowaniem aplikacji; 
  • rozwiązywaniem problemów związanych z obsługą kont użytkowników;
  • obsługą zamówień ze sklepu internetowego;
  • współpracą z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta;

Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem francuskim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
  • posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B2);
  • jest dyspozycyjna do pracy w pełnym wymiarze godzin;
  • jest dyspozycyjna do pracy w weekendy (system zmianowy, praca według grafiku);
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer;
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów;
  • ma zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety;
  • interesuje się nowoczesnymi formami spędzania wolnego czasu, jazdą na rowerze, bieganiem

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy. 

Ponadto oferujemy: 

  • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi;

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów francuskojęzycznych?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • profesjonalną obsługą klienta w języku francuskim i angielskim;
  • wsparciem klientów w kwestiach technicznych związanych z użytkowaniem aplikacji; 
  • rozwiązywaniem problemów związanych z obsługą kont użytkowników;
  • obsługą zamówień ze sklepu internetowego;
  • współpracą z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta;

Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem francuskim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
  • posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B2);
  • jest dyspozycyjna do pracy w pełnym wymiarze godzin;
  • jest dyspozycyjna do pracy w weekendy (system zmianowy, praca według grafiku);
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer;
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów;
  • ma zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety;
  • interesuje się nowoczesnymi formami spędzania wolnego czasu, jazdą na rowerze, bieganiem

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy. 

Ponadto oferujemy: 

  • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi;

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy