Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta w języku francuskim - email, czat, telefon

  • kompleksowa opieka klientów korzystających z usług oraz produktów stomatologicznych i ortodontycznych

  • obsługa systemów CRM i contact center

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka francuskiego (C1, C2 lub Native)

  • dyspozycyjność a do pracy w pełnym wymiarze godzin

  • znajomość obsługi komputera

  • znajpomość systemów Zendesk i Salesforce (dodatkowy atut)

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • elastyczne godziny- pon- piąt 8.00-19.00

  • szybkie wdrożenie i płatne szkolenia

  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń

  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji

  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów niemieckojęzycznych?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na ww. stanowisko.

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy