Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem francuskim

Tivron Sp. z o. o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem sprzedaży w segmencie sprzedaży detalicznej
z branży zdrowie & uroda. Zajmujemy się sprzedażą naturalnych suplementów.
Dla nas najważniejsze jest zadowolenie klientów i profesjonalizm naszych pracowników.
 
Obecnie do naszego krakowskiego zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem francuskim

Dlaczego warto z Nami pracować?

  • codziennie doskonalisz znajomość języka francuskiego;
  • udostępniamy możliwość pracy stacjonarnej (Czyżyny) bądź zdalnej (dla osób z poza Krakowa);
  • niezależność – nasi Team Liderzy przygotowują grafiki na miesiąc z góry, tak aby każdy mógł rozwijać swoje pasje (praca 8:00-20:00),
  • rozwijasz się – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów;
  • masz wpływ na każdy z naszych projektów – naszą firmę tworzą ludzie, to dzięki każdej z osób, każdego dnia się rozwijamy;
  • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży;
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia;
  • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport).

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi;
  • budowanie długotrwałych relacji;
  • sprzedaż naszych produktów;
  • wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych;
  • realizację planów sprzedażowych oraz raportowania działań handlowych.

Co jest dla nas ważne?

  • biegła znajomość języka francuskiego – oraz komunikatywna znajomość języka polskiego;
  • duża kreatywność;
  • wysoka motywacja do działania;
  • samodyscyplina i zorientowanie na realizację celów;
  • ciekawość świata i umiejętność szybkiego nawiązywania relacji z klientami;
  • zaangażowanie i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji;
  • zależy nam na długofalowej współpracy z każdym z pracowników;
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem;
  • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom.
Jeżeli szukasz miejsca, gdzie poczujesz się jak w domu, będziesz wyjątkowy i ważny
– już je znalazłaś/znalazłeś!

Rozwiń skrzydła razem z nami!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w CV dołączonym do formularza rekrutacyjnego na potrzeby rekrutacji objętej niniejszym zgłoszeniem. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, Pani/Pana zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne. Niewyrażenie przez Panią/Pana zgody nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji, której dotyczy niniejsze zgłoszenie.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy