Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim i Angielskim

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

DGS Poland Sp. z o.o.

Lubieszyńska 59

Szczecin

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim

Poszukujemy osoby o kompleksowym podejściu biznesowym, z językiem angielskim i hiszpańskim, która wesprze koordynację zamówień sprzedażowych sprzętu do diagnostyki słuchu w firmie produkcyjnej. U nas budujesz długoterminowe relacje z dedykowanymi klientami biznesowymi na całym świecie!
 
Pragniemy podkreślić, iż Twoje zadania nie obejmują docelowo sprzedaży produktów. Nasza oferta nie wiąże się również z pracą typową dla call centre.
 
Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Pracę w energicznym i kreatywnym zespole.
  • Opiekę medyczną Medicover.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych.
  • Darmowe napoje i owoce w pracy.
  • Imprezy integracyjne.
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami.
  • Możliwość rozwoju osobistego.

 
Jakie zadania czekają na Ciebie u nas?

  • Kompleksowa obsługa zamówień.
  • Kontakt z zagranicznymi oddziałami holdingu.
  • Wspieranie klientów, dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji.
  • Przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie.
  • Bliska współpraca z działami jakości, produkcji, planowania, zakupów i dystrybucji.

Idealnie byłoby, gdybyś posiadał/a:

  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie;
  • Zmysł matematyczny i logistyczny;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się w pracy wielozadaniowej;
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, logistyki lub spedycji w firmie produkcyjnej;
  • Umiejętność posługiwania się systemami typu MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision).

CV prosimy wysyłać w języku angielskim.

Ogłoszenie archiwalne