Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (email i chat)

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalną obsługą klienta języku niemieckim- tylko email i chat

  • kompleksową opieką klientów korzystających z usług oraz produktów stomatologicznych i ortodontycznych

  • obsługą systemów CRM i contact center

Nasze wymagania

  • Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem niemieckim (C1, C2 lub Native)

  • jest dyspozycyjna do pracy w pełnym wymiarze godzin

  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer

  • dodatkowo płynnie porusza się w systemach Zendesk i Salesforce (dodatkowy atut)

  • to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • elastyczne godziny- pon- piąt 8.00-19.00

  • szybkie wdrożenie i płatne szkolenia

  • możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’

  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń

  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji

  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 800 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów niemieckojęzycznych?

Przewiń do profilu firmy

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!