Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.O firmie

35 zł / mies. (zal. od umowy)
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Katowice, Polska
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Katowice

Katowice

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem niemieckim

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety
  • Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy
  • Dbałość o najwyższą jakość procesów

Oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację 
    min B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
  • Sprawna obsługa MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
  • Mile widziana obsługa systemu iOS

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie wynikowe
  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie (forma zatrudnienia do wyboru przez Kandydata)
  • Elastyczny grafik pracy
  • Pracę w ścisłym centrum Katowic-na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej
  • Realną ścieżkę kariery

Czekają na Ciebie liczne benefity:

  • Umowa zlecenie
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Karta sportowa i prywatna opieka medyczna
  • Biuro zlokalizowane w budynku wysokiej klasy
  • Profesjonalne szkolenia onboardingowe i rozwojowe

Teleperformance Polska w liczbach:

  • 22 lata w Polsce
  • 5 oddziałów w Polsce
  • 45+ narodowości
  • 1500 pracowników
  • 17 obsługiwanych języków

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy