Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 2017-04-03
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 2017-05-03)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Teleperformance to lider w outsourcingu sił Contact Center. Obecnie posiadamy 270 centrów obsługi klienta w 62 krajach z ponad 175.000 stanowiskami pracy. Obsługujemy klientów używając ponad 75 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.

Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób do posprzedażowej obsługi klienta biznesowego dla światowego lidera branży e-commerce. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
(dla osób spoza Katowic – finansujemy relokację)


Czego od Ciebie wymagamy?

  • bardzo dobrego posługiwania się językiem niemieckim (warunek konieczny)
  • min. wykształcenia średniego
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)

Na czym polega praca?

  • na telefonicznej oraz mailowej, posprzedażowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego tj. wsparciu przy obsłudze platform internetowych, odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
  • codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu

Co możemy Ci zaoferować?


Oddział w Katowicach, oficjalnie otwarty w styczniu 2015 roku jest dedykowanym centrum obsługi klienta niemieckojęzycznego.
Z miesiąca na miesiąc zatrudniamy coraz więcej ludzi gotowych na nowe wyzwania, nasze projekty rozwijają się, a plany wzrostu są coraz większe.

Po poznaniu projektu możesz wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej na wyższe stanowiska. Najczęściej prowadzimy rekrutację na stanowiska Supervisora/Teamleadera oraz Asystenta ds. jakości (Quality Assistant).

Jeżeli chcesz pracować w firmie, która rozwija się razem z Tobą, aplikuj do nas! 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych
za pomocą przycisku aplikowania:

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się