Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Goldman RecruitmentO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl
Dla naszego Klienta - lidera w branzy nowoczesnych technologii, poszukujemy otwartych, komunikatywnych i lubiacych kontakt z ludźmi kandydatów na stanowisko związane ze wsparciem Klienta biznesowego w języku niemieckim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref. 180821/5916

 

Opis stanowiska:

  • wsparcie merytoryczne Klienta biznesowego w jednym z obszarów: zamówienia, marketing lub finanse,
  • odpowiadanie na potrzeby Klienta oraz wspieranie celów biznesowych poprzez dopasowanie działań i usług,
  • budowanie pozytywnego wizeruku marki oraz długotrwałych relacji z Klientami, 
  • praca z systemem komputerowym oraz aktualizowanie danych, 
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość jezyka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2) 
  • doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne, proaktywna postawa i łatwosć w nawiązywaniu kontaktów, 
  • swoboda poruszania się w środowisku internetowym, znajomość nowoczesnych narzędzi online,
  • chęć nauki i zdobywania wiedzy, 
  • wczesniejsze doświadczenia w obszarze Customer Service będą dużym atutem!

Oferta obejmuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji świadczącej usługi dla najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy + konkurencyjny pakiet benefitów pozapłacowych! 
  • elastyczne godziny pracy - Ty decydujesz kiedy realizujesz zadania! 
  • pakiet szkoleń rozwijający umiejętności miękkie oraz twarde, liczne kursy językowe, 
  • szansę podnoszenia kwalifikacji w oparciu o najnowsze technologie i najnowocześniejsze procesy.
.
Dla naszego Klienta - lidera w branzy nowoczesnych technologii, poszukujemy otwartych, komunikatywnych i lubiacych kontakt z ludźmi kandydatów na stanowisko związane ze wsparciem Klienta biznesowego w języku niemieckim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckimNumer ref.: 180821/5916

 

Opis stanowiska:

  • wsparcie merytoryczne Klienta biznesowego w jednym z obszarów: zamówienia, marketing lub finanse,
  • odpowiadanie na potrzeby Klienta oraz wspieranie celów biznesowych poprzez dopasowanie działań i usług,
  • budowanie pozytywnego wizeruku marki oraz długotrwałych relacji z Klientami, 
  • praca z systemem komputerowym oraz aktualizowanie danych, 
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość jezyka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2) 
  • doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne, proaktywna postawa i łatwosć w nawiązywaniu kontaktów, 
  • swoboda poruszania się w środowisku internetowym, znajomość nowoczesnych narzędzi online,
  • chęć nauki i zdobywania wiedzy, 
  • wczesniejsze doświadczenia w obszarze Customer Service będą dużym atutem!

Oferta obejmuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji świadczącej usługi dla najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy + konkurencyjny pakiet benefitów pozapłacowych! 
  • elastyczne godziny pracy - Ty decydujesz kiedy realizujesz zadania! 
  • pakiet szkoleń rozwijający umiejętności miękkie oraz twarde, liczne kursy językowe, 
  • szansę podnoszenia kwalifikacji w oparciu o najnowsze technologie i najnowocześniejsze procesy.
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy