Ta oferta pracy jest nieaktualna od 335 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 20.07.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

    Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of seven Business Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.

    Shell is an Equal Employment Opportunity Employer of Minorities, Females, LGBT Equality and Individuals with Disabilities.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
    Miejsce pracy: Kraków
    nr. ref.: 45722BR
    Praca polega na wsparciu klientów Shell z terenu Niemiec, Austrii i Szwajcarii  posiadających karty paliwowe Euroshell. Do najważniejszych zadań należy:
    • Kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi Shell
    • Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji
    • Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
    • Współpraca z działami sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech oraz z działem finansów
    • Praca z systemem SAP/CRM
    Zapewniamy bardzo gruntowne szkolenia i świetną atmosferę pracy. 

     

    Wymagania:

    • ​Biegła  znajomość języka niemieckiego B2/C1
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Doświadczenie w obsłudze klienta
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na oczekiwania klienta
    • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
    • Znajomość MS Office
    • Znajomość obsługi systemów informatycznych służących obsłudze klienta (np. SAP/CRM)
     
    Find out more
     
    People with disabilities are welcome