Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Kraków, małopolskie
  • Czerwone Maki 85, 30-392 Kraków, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 2019-08-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

    Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of seven Business Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.

    Shell is an Equal Employment Opportunity Employer of Minorities, Females, LGBT Equality and Individuals with Disabilities.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim C1
    Miejsce pracy: Kraków
    109049BR

    Czym zajmuje się Specjalista ds. Obsługi Klienta?

    • wspiera klientów w dokonywaniu transakcji
    • przetwarza ich zamówienia w systemie (SAP, CRM)
    • przekazuje niezbędne informacje klientom oraz działom wewnętrznym
    • ściśle współpracuje z działem sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech oraz z działem finansów
    • analizuje i rozwiązuje problemy zgłaszane przez klientów
    • komunikuje zmiany, zgłasza nieprawidłowości i stanowi pierwszy punkt kontaktu dla klienta- mailowo i telefonicznie

    Co powinieneś umieć/wiedzieć zanim do nas dołączysz?

    • język niemiecki na poziomie płynnym- C1
    • język angielski - poziom pozwalający na swobodną komunikację
    • doświadczenie w pracy z klientem,
    • umiejętność efektywnego komunikowania się i aktywnego słuchania
    • chęć nauki i otwartość na nowe zadania
    • umiejętność pracy w zespole
    • znajomość MS Office, SAP będzie dodatkowym atutem
    Co zyskujesz, pracując w Shell Business Operations w Krakowie?
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy roczne
    • Prywatną opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie
    • Dopłatę do karty multisport
    • Dostęp do platformy kafeteryjnej z bonami do sklepów, kin, teartów i wielu innych miejsc
    • Bonusy za polecanie nowych pracowników
    • Dofinansowanie do sekcji sportowych (piłki nożnej, siatkówki, biegowej, czy jazdy konnej)
    • Dofinansowanie szkoleń i certyfikacji (m.in. ACCA, CIMA, Lean Six Sigma, kursy językowe)
    • Dofinansowanie do firmowej kantyny oraz zniżki z kartą paliwową
    Przy relokacji z innego kraju zapewniamy również atrakcyjny pakiet relokacyjny.

    Praca wymaga znajomości języka niemieckiego, ze względu na to, iz klienci znajdują się na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dla osób które zaczynają pracę w naszej firmie, zapewniamy wsparcie w postaci szkoleń wstępnych i stanowiskowych.
     
    Find out more
     
    People with disabilities are welcome