Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Calz Polska sp. z o.o.O firmie

  • Twarda 18, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Calz Polska sp. z o.o.

Twarda 18

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Posprzedażowa obsługa klienta niemieckojęzycznego (Niemcy, Austria, Szwajcaria);

  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, korzystając z poczty e-mail, czatu oraz infolinii połączeń przychodzących;

  • Weryfikacje danych z zamówień klientów w różnych systemach;

  • Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji klientowi, stosując odpowiednie metody / narzędzia udostępnione przez firmę;

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, min. na poziomie C1;

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;

  • Profesjonalizm w kontakcie z klientem;

  • Dobra organizacja pracy, sumienność i odpowiedzialność.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Prywatna opieka medyczna oraz dostęp do karty Multisport;

  • Atrakcyjna zniżka na produkty naszych marek;

  • Karta lunchowa (po 6 miesiącach współpracy);

  • Premie uzależnione od wyników;

  • Praca w międzynarodowym środowisku;

  • Praca 5 dni w tygodniu (między pon-sob, 8.00 – 20.00);

  • Tryb hybrydowy pracy: home office oraz praca z biura w Warszawie, Rondo ONZ.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • paczki świąteczne

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Spotkanie rekrutacyjne z działem HR

3

Spotkanie z managerem

Calz Polska sp. z o.o.

Marki CALZEDONIA GROUP posiadają włoskie DNA. Słynną z produkcji i sprzedaży bielizny, wyrobów pończoszniczych, strojów kąpielowych oraz odzieży. Unikalny styl naszych produktów powstaje dzięki połączeniu najnowszych trendów, kreatywności oraz komercyjnego podejścia.

Jako Calz Polska poza sklepami stacjonarnymi, rozwijamy również internetowe kanały sprzedaży, docierając do wszystkich Klientów na terenie całego kraju. Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, aby sprostać wszelkim jego potrzebom. Chcemy wspólnie z naszym Działem Sprzedaży Internetowej budować zaufanie oraz trwałe relacje z naszymi klientami. Wierzymy, że dzięki tworzeniu silnej sieci omnichanel możemy poszerzać grupę entuzjastów naszych marek.

Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz sposób funkcjonowania Działu Customer Service. Na każdym etapie możesz liczyć na realne wsparcie ze strony doświadczonej kadry managerskiej.

Zdobądź pracę w stylu CALZEDONIA!

Szukamy właśnie Ciebie!

Przewiń do profilu firmy