Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Groupon

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

GrouponO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, lubisz różnorodność i znasz język niemiecki? A może studiujesz germanistykę, chcesz udoskonalać swoje umiejętności i mieć stały kontakt z językiem? Nie mogłeś lepiej trafić – właśnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa

Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via e-mail i telefon)

  • płynnie posługujesz się językiem niemieckim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z niemieckojęzycznymi Klientami firmy),
  • jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
  • jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.

 

  • dedykowane szkolenie wdrażające,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • piękne nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
  • mnóstwo benefitów (konkursy, karta MultiSport, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
  • strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
  •  wyjścia i imprezy integracyjne.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij swoje CV za pomocą:

Zobacz też jak wygląda nasz Zespół Customer Care:

 


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)

Szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, lubisz różnorodność i znasz język niemiecki? A może studiujesz germanistykę, chcesz udoskonalać swoje umiejętności i mieć stały kontakt z językiem? Nie mogłeś lepiej trafić – właśnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem niemieckim

Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via e-mail i telefon)

  • płynnie posługujesz się językiem niemieckim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z niemieckojęzycznymi Klientami firmy),
  • jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
  • jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.

 

  • dedykowane szkolenie wdrażające,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • piękne nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
  • mnóstwo benefitów (konkursy, karta MultiSport, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
  • strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
  •  wyjścia i imprezy integracyjne.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij swoje CV za pomocą:


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)

Zobacz też jak wygląda nasz Zespół Customer Care:

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy