Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Creative Design Group spółka z o.o. spółka komandytowaO firmie

  • Kielecka 23
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Creative Design Group spółka z o.o. spółka komandytowa

Kielecka 23

Warszawa

Mute. to dynamiczna firma z branży meblarskiej, producent rozwiązań akustycznych do nowoczesnych biur, hoteli i restauracji. Nasze produkty charakteryzuje niepowtarzalny design oraz najlepsze właściwości techniczne. Sprawdź czym się zajmujemy na Mute – Acoustic solutions for good workspace

W związku z dynamicznym rozwojem firmy na wielu rynkach europejskich poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działu sprzedaży w budowie i utrzymaniu pozytywnych relacji z Klientami na rynku niemieckojęzycznym (Niemcy, Szwajcaria, Austria).

Twoje zadania:

  • Obsługa zamówień: od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury
  • Odpowiadanie na zapytania klientów
  • Wsparcie merytoryczne klientów drogą mailową i telefoniczną
  • Przygotowywanie ofert handlowych i współpraca z działem sprzedaży
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • Projekty usprawniające pracę działu obsługi klienta oraz współpraca z działem marketingu
  • Rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji
  • Reprezentacja firmy na międzynarodowych targach branżowych

Czego wymagamy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym będzie dodatkowym atutem
  • Min. 2-letniego doświadczenia w Dziale Obsługi Klienta (najlepiej w firmie produkcyjnej)
  • Wykształcenia wyższego
  • Znajomości obsługi programów komputerowych: MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz ERP (dodatkowym atutem będzie znajomość programu COMARCH XL)
  • Umiejętności skutecznej komunikacji
  • Zdolności analitycznych

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • Ciekawy i szeroki zakres obowiązków
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Praca w miłej atmosferze w nowoczesnym biurze na Starym Mokotowie
  • Owoce przez cały tydzień :)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne