KAT/CS

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Antal SSC/BPO

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym

Antal SSC/BPOO firmie

  • Katowice, śląskie
    Katowice, śląskie
  • Ważna jeszcze 3 dni
    20 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Antal SSC/BPO

Katowice

Katowice

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Chcesz zdobyć nowe doświadczenia zawodowe i wykorzystywać swoje umiejętności językowe w codziennej pracy? Prześlij swoje CV już teraz!

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, szukamy osób na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym

Miejsce pracy: Katowice
KAT/CS

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta biznesowego w jednym z obszarów: Customer Service, Accountancy, IT, HR, Admin,
  • Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą,
  • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi,
  • Analiza danych, sprawdzanie poprawności danych z procedurami, raportowanie danych,
  • Terminowe wprowadzanie danych do systemu,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Zarządzanie przepływem dokumentów pomiędzy oddziałami i współpracownikami,
  • Rozwiązywanie problemów i delegowanie ich do odpowiednich osób w organizacji,
  • Dbałość o etykę zawodową oraz o dobry wizerunek firmy,
  • Współpraca z innymi działami firmy.
 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min.B2),
  • Znajomość jednego z poniższych języków również w stopniu komunikatywnym (min.B2): niemiecki, francuski, czeski, słowacki, węgierski, hiszpański, niderlandzki, duński, szwedzki, fiński – mile widziane,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doświadczenie w strukturach SSC/BPO – mile widziane,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
  • Chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku.
 

Oferujemy:

  • Możliwość kariery, zdobycia wiedzy, doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku biznesowym,
  • Umowa o pracę (praca na pełny etat),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (4-8k),
  • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń podnoszących kwalifikacje.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Chcesz zdobyć nowe doświadczenia zawodowe i wykorzystywać swoje umiejętności językowe w codziennej pracy? Prześlij swoje CV już teraz!

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, szukamy osób na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym

Numer ref.: KAT/CS

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta biznesowego w jednym z obszarów: Customer Service, Accountancy, IT, HR, Admin,
  • Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą,
  • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi,
  • Analiza danych, sprawdzanie poprawności danych z procedurami, raportowanie danych,
  • Terminowe wprowadzanie danych do systemu,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Zarządzanie przepływem dokumentów pomiędzy oddziałami i współpracownikami,
  • Rozwiązywanie problemów i delegowanie ich do odpowiednich osób w organizacji,
  • Dbałość o etykę zawodową oraz o dobry wizerunek firmy,
  • Współpraca z innymi działami firmy.
 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min.B2),
  • Znajomość jednego z poniższych języków również w stopniu komunikatywnym (min.B2): niemiecki, francuski, czeski, słowacki, węgierski, hiszpański, niderlandzki, duński, szwedzki, fiński – mile widziane,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doświadczenie w strukturach SSC/BPO – mile widziane,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
  • Chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku.
 

Oferujemy:

  • Możliwość kariery, zdobycia wiedzy, doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku biznesowym,
  • Umowa o pracę (praca na pełny etat),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (4-8k),
  • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń podnoszących kwalifikacje.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne