Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem polskim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Katowice, Polska
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Katowice

Katowice

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem polskim

ZADANIA:

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy

Oczekiwania:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
  • Sprawna obsługa MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
  • Mile widziana obsługa systemu iOS

Czekają na Ciebie liczne benefity:

  • Umowa zlecenie
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Karta sportowa i prywatna opieka medyczna
  • Biuro zlokalizowane w budynku wysokiej klasy
  • Profesjonalne szkolenia onboardingowe i rozwojowe

Teleperformance Polska w liczbach:

  • 22 lata w Polsce
  • 5 oddziałów w Polsce
  • 45+ narodowości
  • 1500 pracowników
  • 17 obsługiwanych języków

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy