Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem polskim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.O firmie

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

aleja Roździeńskiego 1a

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety

  • Budowanie dobrego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (poziom B1/B2)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego

  • Zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii

  • Obsługa systemu iOS lub macOS i/lub podobnych technologii

To oferujemy

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (forma zatrudnienia do wyboru)

  • Premie wynikowe

  • Realną ścieżkę kariery

  • Pracę w ścisłym centrum Katowic (na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • możliwość pracy zdalnej na czas pandemii

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem polskim.

Przewiń do profilu firmy