Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słowackim

KONE Sp. z o.o.O firmie

  • Piekarnicza 12a, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

KONE Sp. z o.o.

Piekarnicza 12a

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • bycie pierwszą linią kontaktu dla zgłoszeń klientów związanych z nieplanowanymi usługami serwisowymi wind i schodów ruchomych

  • odpowiadanie za cały proces realizacji usługi serwisu od rejestracji zgłoszenia po kontakt z klientem z informacją o dokonaniu naprawy

  • identyfikowanie i zarządzanie wszystkimi krytycznymi sytuacjami związanymi z bezpieczeństwem pasażerów

  • korzystanie z dedykowanej aplikacji KONE, która pomaga w zarządzaniu procesem realizacji zgłoszeń Klientów

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy z Klientami

  • znajomość języka słowackiego w stopniu pozwalającym na komunikację

  • samodzielność i współpraca w ramach zespołu

  • radzenie sobie w sytuacjach stresujących

To oferujemy

  • pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji w ramach umowy o pracę

  • elastyczne godziny pracy

  • prywatną opiekę medyczną dla pracownika, z możliwością doubezpieczenia członków rodziny

  • karta Multisport

  • dodatkowe ubezpieczenie na życie

  • dofinansowanie nauki języka angielskiego

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • paczki świąteczne

  • system kafeteryjny MyBenefit

KONE Sp. z o.o.

KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.

Przewiń do profilu firmy