Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słowackim

Zadbano

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • odbieranie telefonicznych zgłoszeń od Klientów

  • obsługa mailowa zapytań dotyczących przesyłek

  • wyjaśnianie zapytań związanych z cyklem życia przesyłek

  • dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami

Nasze wymagania

  • znajomość języka słowackiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny

  • komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych

  • wysoka kultura osobista

  • samodzielność w działaniu

  • mile widziane doświadczenie w dziale obsługi Klienta

To oferujemy

  • elastyczna forma zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie

  • praca w 100 % zdalna

  • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy

  • pracę w przyjaznym zespole, w renomowanej firmie będącej wiodącym operatorem logistycznym w Polsce

  • pakiet benefitów (m.in. Karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • program rekomendacji pracowników

Zadbano

Zadbano SA to odpowiedzialny partner biznesowy dla wiodących marek w kategorii e-commerce i największych sieci detalicznych. Pracujemy w 16 oddziałach w Polsce. Nasz serwis dostępny jest na terenie całego kraju.

Zadbano SA to firma, w której rozwój i dobre relacje są naprawdę istotne. Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy dla najlepszych specjalistów i fachowców. Dla ludzi, którzy z satysfakcją zaczynają każdy dzień pracy.

Przewiń do profilu firmy