Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 3
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta w języku włoskim i angielskim

  • rozwiązywanie problemów związanych z obsługą kont użytkowników

  • obsługa zamówień ze sklepu internetowego

  • współpraca z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka włoskiego i angielskiego

  • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin

  • dyspozycyjność do pracy w weekendy (system zmianowy, praca na podstawie grafiku)

  • sprawna obsługa komputera

  • zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów

  • skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów

  • umiejętność organizacji czasu pracy i wyznaczania priorytetów

  • posiadanie podstawowej wiedzy o wartościach odżywczych (LUB zainteresowanie zdrowym stylem życia)

To oferujemy

  • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w przypadku współpracy w mniejszym wymiarze godzin- praca na podstawie umowy zlecenie);

  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenie

  • pracę w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do niedzieli

  • możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’

  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń

  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji

  • pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy