- kontakt z klientami poprzez telefon, mail lub chat;
- pomoc w rozwiązywaniu problemów;
- udzielanie wskazówek oraz porad klientom;
- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
JOBHOUSEO firmie
małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Praca zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Jobhouse działa na rynku od 9 lat i prowadzi rekrutacje na kilku kontynentach. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 12 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.
W tej chwili dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Do Twoich zadań będzie należało
U kandydatów zwracamy uwagę na
- znajomość języka włoskiego min. B2+ (warunek konieczny);
- komunikatywną znajomość języka angielskiego;
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
- dobra obsługa pakietu MS Office.
- pozytywne nastawienie oraz komunikatywność.
Zapewniamy
- zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę całkowicie zdalną;
- kompleksowe wdrożenie poprzez profesjonalne szkolenia;
- pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe)
- zmianową pracę na pełen etat w godzinach pomiędzy 6-24.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
Ogłoszenie archiwalne