specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością j. obcych

Randstad Polska (Oddział Katowice)O firmie

  • Katowice

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Szukasz ciekawej pracy w obszarze logistyki? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji?

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością j. obcych
Nr ref.: 33371
Praca tymczasowa
Lokalizacja: Katowice

Zakres obowiązków:

  • organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym 
  • optymalizacja kosztów
  • kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami w celu potwierdzenia dostępności samochodów, godzin załadunku dostawy i ewentualnych zmian 
  • obsługa systemu zarządzania transportem 
  • monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów niestacjonarnych)
  • płynna znajomość j. angielskiego
  • dobra znajomość jednego z języków: francuski, włoski, hiszpański, niemiecki (dodatkowy atut)
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • odporność na stres 

Oferta:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  •  możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • praca w międzynarodowym środowisku



Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Szukasz ciekawej pracy w obszarze logistyki? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji?

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością j. obcychNumer ref.: 33371

Zakres obowiązków:

  • organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym 
  • optymalizacja kosztów
  • kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami w celu potwierdzenia dostępności samochodów, godzin załadunku dostawy i ewentualnych zmian 
  • obsługa systemu zarządzania transportem 
  • monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów niestacjonarnych)
  • płynna znajomość j. angielskiego
  • dobra znajomość jednego z języków: francuski, włoski, hiszpański, niemiecki (dodatkowy atut)
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • odporność na stres 

Oferta:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  •  możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • praca w międzynarodowym środowisku

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy