Ta oferta pracy jest nieaktualna od 295 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klientów

  • Gdynia, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-09-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Firma o ugruntowanej pozycji w branży marketingowej, realizująca kompleksowe kampanie promocyjne, reklamowe i wizerunkowe, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
    Specjalista ds. Obsługi Klientów
    Miejsce pracy: Gdynia

    Zadania:

    • koordynacja projektów i działań marketingowych realizowanych dla klientów
    • analiza potrzeb klienta i doradztwo w zakresie oferowanych usług
    • pozyskiwanie zleceń i aktywne ofertowanie obsługiwanych klientów
    • budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami firmy, ukierunkowane na rozwój biznesu i powiększenie obsługiwanych budżetów
    • przygotowywanie i nadzór nad przygotowywaniem ofert i materiałów dla klientów
    • udział w spotkaniach z klientami, prezentacja ofert
    • bieżące wsparcie zespołu ds. obsługi klienta
    • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, raportów z realizowanych działań, analiz

    Wymagania:

    • doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży reklamowej
    • sprawne zarządzanie czasem własnym i innych
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
    • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i prezentacji
    • samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy
    • doskonałe zdolności komunikacyjne
    • biegła obsługi MS Office

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport)
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • przyjazną atmosferę i super zespół
    • dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy

    Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku aplikowania podając w temacie nazwę stanowiska: Specjalista ds. Obsługi Klientów.

    aplikuj

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

    Administratorem danych osobowych jest Apella SA z siedzibą w Gdyni, ul. Legionów 126-128.

    Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rozpatrzenia aplikacji. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacyjnym i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana aplikacji.