Westwing.pl

Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień Cz/Sk (k/m)

Westwing.pl O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Westwing.pl

Twarda 18

Warszawa

Grafika górna
Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień CZ/SK (k/m)
Linia

Misją Westwing jest inspirowanie i czynienie każdego domu pięknym domem. Pragniemy za pośrednictwem branży eCommerce wprowadzić wyjątkowość do domu i stylu życia naszych klientów w 11 krajach Europy. Będąc niespełna 9 lat na rynku, osiągnęliśmy dochody w wysokości 267 milionów euro. Co ważniejsze, perspektywy rozwoju są ogromne. 

Opis stanowiska:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na czeskim i słowackim rynku home & living,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami czeskimi i słowackimi,
  • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań),
  • Bieżąca obsługa zamówień,
  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji. 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego – warunek konieczny,
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego,
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem,
  • Entuzjazm i empatia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta,
  • Sprawna obsługa programów MS Office.  

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport.  

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim.

Specialista zákaznického centra a oddělení tvorby objednávek s češtinou/slovenštinou 

Posláním společnosti Westwing je inspirovat a z každého interiéru udělat krásný domov. V současnosti nabízíme výrobky a tipy na zařizování více než 1300 tisícům zákazníků v 11 zemích. Tajemství našeho úspěchu tkví v různorodém týmu šikovných lidí s pozitivním nastavením. Protože se snažíme neustále rozvíjet a růst, hledáme průběžně nové lidi z různých oblastí do našeho mezinárodního týmu. 

Náplň práce:

  • Budování pozitivního obrazu společnosti na českém trhu v odvětví home & living
  • Navázání a udržení trvalých vztahů s českými a slovenskými zákazníky
  • Neustálý kontakt s klienty pomocí e-mailu a telefonu (odpovědi na otázky, vyjasnění pochybností, aktivní hledání řešení)
  • Komplexní obsluha při tvorbě objednávky
  • Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti 

Požadavky:

  • Plynulá čeština/slovenština podmínkou (native speaker)
  • Komunikativní znalost polského nebo anglického jazyka
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Schopnost myšlení v souvislostech
  • Příjemný hlasový projev, výborné komunikační a prezentační schopnosti
  • Nadšení pro práci a empatie
  • Schopnost kreativně řešit problémy
  • Předchozí zkušenosti s telefonickou nebo přímou obsluhou klienta- výhodou
  • Uživatelská znalost balíčku MS Office 

Nabízíme:

  • Práci v mladé a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Profesionální přístup managementu a možnost neustálého zlepšování svých dovedností
  • Motivující finanční ohodnocení, soukromou zdravotní péči a dofinancování karty Multisport 

Prosíme o zaslání CV pouze v polském nebo anglickém jazyce.

Misją Westwing jest inspirowanie i czynienie każdego domu pięknym domem. Pragniemy za pośrednictwem branży eCommerce wprowadzić wyjątkowość do domu i stylu życia naszych klientów w 11 krajach Europy. Będąc niespełna 9 lat na rynku, osiągnęliśmy dochody w wysokości 267 milionów euro. Co ważniejsze, perspektywy rozwoju są ogromne. 

Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień CZ/SK (k/m)

Opis stanowiska:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na czeskim i słowackim rynku home & living,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami czeskimi i słowackimi,
  • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań),
  • Bieżąca obsługa zamówień,
  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji. 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego – warunek konieczny,
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego,
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem,
  • Entuzjazm i empatia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta,
  • Sprawna obsługa programów MS Office.  

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport.  

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim.

Specialista zákaznického centra a oddělení tvorby objednávek s češtinou/slovenštinou 

Posláním společnosti Westwing je inspirovat a z každého interiéru udělat krásný domov. V současnosti nabízíme výrobky a tipy na zařizování více než 1300 tisícům zákazníků v 11 zemích. Tajemství našeho úspěchu tkví v různorodém týmu šikovných lidí s pozitivním nastavením. Protože se snažíme neustále rozvíjet a růst, hledáme průběžně nové lidi z různých oblastí do našeho mezinárodního týmu. 

Náplň práce:

  • Budování pozitivního obrazu společnosti na českém trhu v odvětví home & living
  • Navázání a udržení trvalých vztahů s českými a slovenskými zákazníky
  • Neustálý kontakt s klienty pomocí e-mailu a telefonu (odpovědi na otázky, vyjasnění pochybností, aktivní hledání řešení)
  • Komplexní obsluha při tvorbě objednávky
  • Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti 

Požadavky:

  • Plynulá čeština/slovenština podmínkou (native speaker)
  • Komunikativní znalost polského nebo anglického jazyka
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Schopnost myšlení v souvislostech
  • Příjemný hlasový projev, výborné komunikační a prezentační schopnosti
  • Nadšení pro práci a empatie
  • Schopnost kreativně řešit problémy
  • Předchozí zkušenosti s telefonickou nebo přímou obsluhou klienta- výhodou
  • Uživatelská znalost balíčku MS Office 

Nabízíme:

  • Práci v mladé a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Profesionální přístup managementu a možnost neustálého zlepšování svých dovedností
  • Motivující finanční ohodnocení, soukromou zdravotní péči a dofinancování karty Multisport 

Prosíme o zaslání CV pouze v polském nebo anglickém jazyce.

Ogłoszenie archiwalne