BNP Paribas Bank Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    9 Luty 2020
  • Specjalista
top
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Warszawa

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Masz jak w banku:

  • po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
  • rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
  • wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
  • weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
  • obsługa portfela klientów międzynarodowych.

Twój kapitał: 

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
  • 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
  • dobra znajomość pakietu Ms. Office;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.

Gwarantujemy:

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

aplikuj

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 
W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

Masz jak w banku:

  • po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
  • rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
  • wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
  • weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
  • obsługa portfela klientów międzynarodowych.

Twój kapitał: 

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
  • 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
  • dobra znajomość pakietu Ms. Office;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.

Gwarantujemy:

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

Ogłoszenie archiwalne