Specjalista ds. Obsługi Klientów

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-01-10
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 2018-02-09)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Łódź
Czekolada i Barry Callebaut.
Niech inni zazdroszczą…

Barry Callebaut jest światowym liderem w produkcji wysokiej jakości produktów kakaowych, począwszy od pozyskiwania i przetwarzania ziarna kakaowca do produkcji najwyższej jakości czekolady, w tym nadzień czekoladowych, dekoracji i wyrobów czekoladopodobnych. Grupa posiada ponad 50 zakładów produkcyjnych na całym świecie, sprzedaje swoje produkty w ponad 100 krajach oraz zatrudnia ponad 10 tysięcy osób. Barry Callebaut zaspokaja potrzeby całej branży spożywczej, skupiając się na producentach artykułów spożywczych, rzemieślnikach i profesjonalnych użytkownikach czekolady takich jak cukiernicy, piekarze, hotele, restauracje i lokale małej gastronomii. Barry Callebaut jest także światowym liderem w dziedzinie innowacji na bazie kakao i czekolady, oferującym pełen zakres usług w dziedzinie rozwoju produktów, procesów produkcyjnych, szkoleń i marketingu.

53 zakłady na świecie
10,000 Pracowników na świecie
Co 5ty kilogram czekolady na świecie pochodzi z fabryk Barry Callebaut
Ponad 20 lat w Polsce

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta 
  • Płynna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość branży spożywczej lub pokrewnej będzie dodatkowym atutem 
  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz zaradność 
  • Kreatywność, zorientowanie na cel 
  • Zorientowanie na klienta 
  • Odporność na stres, multizadaniowość 
  • Książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów z uwzględnieniem szczególnych wymagań klientów, prowadzenie dokumentacji (certyfikaty, wymagania wywozowe oraz warunki dostawy i płatności)
  • Wprowadzenie zamówień do systemu i potwierdzenie przyjęcia 
  • Kontakt z działem planowania w celu potwierdzenia realizacji zamówienia klientów
  • Ścisła współpraca z działem transportu i magazynu w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji zamówień 
  • Wystawianie faktur z uwględnieniem wszystkich warunków, rabatów i ofert specjalnych.
  • Kontakt z działem księgowości w celu kontroli terminowych płatności 
  • Przyjmowanie i procesowanie reklamacji 
  • Pomiar poziomu satysfakcji obsługi klienta i podejmowanie działań korygujących w porozumieniu z klientem
  • Rejestrowonie i rozliczanie w systemie Polomas faktur za dostawy surowców dla poszczególnych fabryk
umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji,
bonus uzależniony od wyników pracy,
dofinansowanie na święta Bożego Narodzenia,
dofinansowanie urlopu,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
kartę sportową,
ubezpieczenie na życie
możliwość rozwoju,
transport do i z pracy na trasie Fabryka – Centrum Łodzi,
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.