Ta oferta pracy jest nieaktualna od 252 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klientów

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-01-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Obsługi Klientów
    Miejsce pracy: Łódź
    Czekolada i Barry Callebaut.
    Niech inni zazdroszczą…

    Barry Callebaut jest światowym liderem w produkcji wysokiej jakości produktów kakaowych, począwszy od pozyskiwania i przetwarzania ziarna kakaowca do produkcji najwyższej jakości czekolady, w tym nadzień czekoladowych, dekoracji i wyrobów czekoladopodobnych. Grupa posiada ponad 50 zakładów produkcyjnych na całym świecie, sprzedaje swoje produkty w ponad 100 krajach oraz zatrudnia ponad 10 tysięcy osób. Barry Callebaut zaspokaja potrzeby całej branży spożywczej, skupiając się na producentach artykułów spożywczych, rzemieślnikach i profesjonalnych użytkownikach czekolady takich jak cukiernicy, piekarze, hotele, restauracje i lokale małej gastronomii. Barry Callebaut jest także światowym liderem w dziedzinie innowacji na bazie kakao i czekolady, oferującym pełen zakres usług w dziedzinie rozwoju produktów, procesów produkcyjnych, szkoleń i marketingu.

    53 zakłady na świecie
    10,000 Pracowników na świecie
    Co 5ty kilogram czekolady na świecie pochodzi z fabryk Barry Callebaut
    Ponad 20 lat w Polsce

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe lub średnie.
    • Doświadczenie w obsłudze klienta 
    • Płynna znajomość języka angielskiego
    • Znajomość branży spożywczej lub pokrewnej będzie dodatkowym atutem 
    • Dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz zaradność 
    • Kreatywność, zorientowanie na cel 
    • Zorientowanie na klienta 
    • Odporność na stres, multizadaniowość 
    • Książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
    • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

    Zakres obowiązków:

    • Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów z uwzględnieniem szczególnych wymagań klientów, prowadzenie dokumentacji (certyfikaty, wymagania wywozowe oraz warunki dostawy i płatności)
    • Wprowadzenie zamówień do systemu i potwierdzenie przyjęcia 
    • Kontakt z działem planowania w celu potwierdzenia realizacji zamówienia klientów
    • Ścisła współpraca z działem transportu i magazynu w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji zamówień 
    • Wystawianie faktur z uwględnieniem wszystkich warunków, rabatów i ofert specjalnych.
    • Kontakt z działem księgowości w celu kontroli terminowych płatności 
    • Przyjmowanie i procesowanie reklamacji 
    • Pomiar poziomu satysfakcji obsługi klienta i podejmowanie działań korygujących w porozumieniu z klientem
    • Rejestrowonie i rozliczanie w systemie Polomas faktur za dostawy surowców dla poszczególnych fabryk
    umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji,
    bonus uzależniony od wyników pracy,
    dofinansowanie na święta Bożego Narodzenia,
    dofinansowanie urlopu,
    prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
    kartę sportową,
    ubezpieczenie na życie
    możliwość rozwoju,
    transport do i z pracy na trasie Fabryka – Centrum Łodzi,
     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.