Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego

DSJ Business Consulting LLCO firmie

1730 brutto / godz.
  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o dzieło
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • odpisywanie na zapytania klientów w aplikacji LiveChat oraz na fanpage’u facebookowym - weryfikowanie przychodzących zleceń

  • pomoc przy realizowaniu zamówień

  • rozwiązywanie reklamacji/problemów klientów

Nasze wymagania

  • dyspozycyjność na poziomie 40-49h tygodniowo (godziny pracy stanowiska: 9-23; 365 dni w roku). Do stanowiska przewidziane są 2 osoby w zakresie min. 40h tygodniowo, przy czym na stanowisku w danej chwili może być maksymalnie jedna osoba. W celu zaplanowania godzin pracy ustalany jest grafik, w którym osoby deklarują swoją dostępność i na tej podstawie przydzielane są im godziny pracy.)

  • komunikatywność i rzetelność

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wymagane samo pisanie w j. angielskim, poziom minimum B1)

  • własny komputer przystosowany do pracy biurowej, pozwalający na bezproblemową pracę mając otwartych jednocześnie kilka programów, w tym przeglądarki i program do obsługi poczty

  • znajomość ortografii i interpunkcji

  • umiejętność wyszukania samemu w Google ogólnodostępnych informacji

Mile widziane

  • znajomość funkcjonowania platform z grami, takimi jak Origin, PlayStation Network czy Xbox Live oraz różnymi grami online (możesz opisać jakie konkretnie masz doświadczenie z tymi platformami, jest to dla nas ważny punkt)

  • doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w przypadku kontaktu z klientem przez internet

  • zainteresowanie: piłka nożna (zainteresowanie takie jest sporym ułatwieniem podczas pracy, gdyż przy zleceniu które obsługujemy obecnie jest to przydatne i czasem padają pytania od klientów bardzo powiązane z futbolem)

  • zainteresowanie: gry komputerowe

To oferujemy

Wynagrodzenie:

- praca z arkuszem rozliczeniowym, stawka zależna od wykonanej pracy.

Minimalna stawka: 17 zł/h brutto, średnia stawka: 23 zł/h brutto. Podstawowa stawka wynosi 17 zł/h brutto, reszta wynagrodzenia przyznawana jest w premiach w zależności od pracy wykonanej w dany dzień.

Możliwości rozwoju:

- z czasem możliwość przejścia na wyższe stanowisko, gdzie średnia płaca wynosi średnio 27-30 zł/h brutto

O nas

Praca w firmie zajmującej się dostarczaniem usług obsługi klienta przez internet w formie outsourcingu. Obsługujemy sklepy w sektorze e-commerce. Praca jest w pełni zdalna i pracuje się z własnego komputera. Podpisywana jest umowa o dzieło. Praca może być wykonywana z dowolnego miejsca na świecie.

Z uwagi na obecną sytuację panującą na świecie, dopuszczamy odbycie rozmowy kwalifikacyjnej online w formie czatu video.

Zajmujemy się dostarczaniem usług obsługi klienta dla innych firm w formie outsourcingu. Działamy w sektorze e-commerce, który radzi sobie dobrze podczas obecnej sytuacji na świecie.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie nam krótkiej wiadomości, czemu chciałyby aplikować o to stanowisko. Prosimy szczególnie opisać swoje kwalifikacje co do opisanych dodatkowych umiejętności. Oprócz tego prosimy dołączyć swoje CV, gdyż jest ono niezbędne aby uczestniczyć w procesie rekrutacji.