Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego
DSJ Business Consulting LLCO firmie
wielkopolskie
wielkopolskie- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Praca zdalna
- umowa o dzieło
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
odpisywanie na zapytania klientów w aplikacji LiveChat oraz na fanpage’u facebookowym - weryfikowanie przychodzących zleceń
pomoc przy realizowaniu zamówień
rozwiązywanie reklamacji/problemów klientów
Nasze wymagania
dyspozycyjność na poziomie 40-49h tygodniowo (godziny pracy stanowiska: 9-23; 365 dni w roku). Do stanowiska przewidziane są 2 osoby w zakresie min. 40h tygodniowo, przy czym na stanowisku w danej chwili może być maksymalnie jedna osoba. W celu zaplanowania godzin pracy ustalany jest grafik, w którym osoby deklarują swoją dostępność i na tej podstawie przydzielane są im godziny pracy.)
komunikatywność i rzetelność
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wymagane samo pisanie w j. angielskim, poziom minimum B1)
własny komputer przystosowany do pracy biurowej, pozwalający na bezproblemową pracę mając otwartych jednocześnie kilka programów, w tym przeglądarki i program do obsługi poczty
znajomość ortografii i interpunkcji
umiejętność wyszukania samemu w Google ogólnodostępnych informacji
Mile widziane
znajomość funkcjonowania platform z grami, takimi jak Origin, PlayStation Network czy Xbox Live oraz różnymi grami online (możesz opisać jakie konkretnie masz doświadczenie z tymi platformami, jest to dla nas ważny punkt)
doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w przypadku kontaktu z klientem przez internet
zainteresowanie: piłka nożna (zainteresowanie takie jest sporym ułatwieniem podczas pracy, gdyż przy zleceniu które obsługujemy obecnie jest to przydatne i czasem padają pytania od klientów bardzo powiązane z futbolem)
zainteresowanie: gry komputerowe
To oferujemy
Wynagrodzenie:
- praca z arkuszem rozliczeniowym, stawka zależna od wykonanej pracy.
Minimalna stawka: 17 zł/h brutto, średnia stawka: 23 zł/h brutto. Podstawowa stawka wynosi 17 zł/h brutto, reszta wynagrodzenia przyznawana jest w premiach w zależności od pracy wykonanej w dany dzień.
Możliwości rozwoju:
- z czasem możliwość przejścia na wyższe stanowisko, gdzie średnia płaca wynosi średnio 27-30 zł/h brutto
O nas
Praca w firmie zajmującej się dostarczaniem usług obsługi klienta przez internet w formie outsourcingu. Obsługujemy sklepy w sektorze e-commerce. Praca jest w pełni zdalna i pracuje się z własnego komputera. Podpisywana jest umowa o dzieło. Praca może być wykonywana z dowolnego miejsca na świecie.
Z uwagi na obecną sytuację panującą na świecie, dopuszczamy odbycie rozmowy kwalifikacyjnej online w formie czatu video.
Zajmujemy się dostarczaniem usług obsługi klienta dla innych firm w formie outsourcingu. Działamy w sektorze e-commerce, który radzi sobie dobrze podczas obecnej sytuacji na świecie.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie nam krótkiej wiadomości, czemu chciałyby aplikować o to stanowisko. Prosimy szczególnie opisać swoje kwalifikacje co do opisanych dodatkowych umiejętności. Oprócz tego prosimy dołączyć swoje CV, gdyż jest ono niezbędne aby uczestniczyć w procesie rekrutacji.